? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Followers

Tuesday, January 18, 2011

Ya Allah, sesungguhnya hamba memohon pilihan dengan keagungan-Mu. Hamba memohon keberkatan dengan kekuasaan-Mu. Ya Rabbi, sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui sedangkan hamba tidak mengetahui.
Ya Rahman, sesungguhnya hamba memohon kepada-Mu seorang Adam yang mampu membimbing diriku dan keluargaku ke arah lebih mengenali diri-Mu serta mempu membawa masyarakat sekelilingnya mengingati kekuasaan-Mu. Hamba memohon Ya Allah, Adam yang benar-benar ikhlas dalam mentaati-Mu.
Ya Rahim, sesungguhnya hamba memohon cinta seorang Adam yang mencintai Pencintanya. dan hamba juga memohon cinta yang berputik di bawah rimbunan barakah-Mu. Cinta yang tidak pernah berhenti dan mati di saat kami menghembuskan nafas terakhir. Hamba memohon padaMu Ya Allah, cinta yang sentiasa basah kerana mensyukuri-Mu. Hamba memohon cinta yang sentiasa berkembang mekar menyebarkan harumannya di taman firdausi.
~Amin~

1 comments:

hafeez said...

amin....moga bertemu cinta yang diimpikan...